hejhej:)

hej, jag vet att jag inte har bloggat på sjuuukt länge, vet inte riktigt varför har väl inte orkat och så men ska försöka blogga lite mer :) idag har jag typ bara varit i skolan sen har ja la pluggat lite oxå, inte så kul men det är ju sånt som måste göras ;p btw det finns en typ vad ska man säga ''länk'' högst upp (plusikassan) ni får gärna trycka på den och bli medlem och så, ni får 20 kr när ni blir medlemmar och sen så får ni pengar när ni tipsar vänner och när dom blir medlemmar det är völdigt bra faktiskt :) när ni har kommit upp i 200 kr så säts dom in på erat bankkonto :) det är la inte så dumt? ;) aja men nu ska ja fixa lite te och mackor till mig och mormor men ni får ha det så bra så ses vi snart !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • bloglovin
  • Trackback
    RSS 2.0