idioter!!

Nu är jag riktigt jävla förbannad asså.. Seriöst min låtsasmorsa vill helt plötsligt från ingenstans skaffa barn med min farsa, ni kanske tycker att det låter löjligt att jag blir förbannad för det, men nu ska ja förklara varför. Såhär är det, min låtsasmorsa hatar barn, hon har aldrig velat ha barn innan, hon tycker dom är äckliga oh skit, så ja fattar inte riktigt varför hon gifte med en kille som liksom har 4 barn, hon kanske ''älskar'' honom så mycket så att hon skiter i om han har barn eller inte. Men iallafall jag är så jävla irriterad just nu, jag ringde pappa i morse och frågade om det var sant och han försökte ljuga lite så där men ja fattar ju att det är sant, och just därför är jag irriterad, varenda jävla lärare har snackat med mig i skolan idag för att jag har betett mig konstigt, men det är ju inte så jävla konstigt, asså detta är det värsta som skulle kunna hända mig, ja hatar den där jävla fittan, hon kan bara dra åt helvete, det är ändå ingen som skulle bry sig, förutom pappa och hennes föräldrar dårå, och eftersom att jag är hans dotter så tycker man ju att han ska lyssna på en, men det gör han ju inte, han bryr sig bara om den där jävla fittan, hon ljuger som en jävla idiot så att vi barn alltid får skit av pappa, hon gör så att han tror på henne.. Asså det finns inte ord för hur ja känner just nu.. jävla fitthora är fan allt ja har att säga till henne just nu... aja annars så har väl dagen varit okej, men nu ska ja inte göra så mycket mer, kom precis hem från emelie. Så nu blire väl att chilla lite och så :) ha det bra !:)

Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2011-07-06 @ 21:20:54
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • bloglovin
  • Trackback
    RSS 2.0